poniedziałek, 4 lipca 2016

SIOSTRA / The sister

Właśnie dostałam fajne zdjęcie mojej siostry i dwóch siostrzenic: Wiktorki i Kingi. Janusz - szwagier robił fotkę więc go nie widać. Można powiedzieć, że na nowo poznaję moją siostrę od dwóch lat - wcześniej nie mogłam mieć z Nią dużo kontaktu w zakonie.

Przy okazji pozdrawiam i naszą średnią Siostrę  - Kasia to o Tobie... :-)

A teraz Madzia mnie bardzo wspiera - mogę na nią liczyć - i z tego się cieszę bardzo!!!! Dzielna kobieta z Madzi, wiele znosi trudności! Jej imię tak mi się podobało, że wzięłam na bierzmowanie :-).

I just got a nice picture of my sister and two nieces: Victoria and Kinga. Janusz – brother in low took this photo so you can not see him. I can say that again I met my sister two years ago – before in the convent I couldn’t have a lot of contact with her.
By the way, I greet our average Sister - Kasia is about you ... :-)

Now Magda support me very much - I can count on she - and I’m  very glad of this !!!! Maggie  ia a brave woman, bears many difficulties! I liked her name so that, I took this same on the confirmation :-).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz