czwartek, 7 kwietnia 2016

ADORACJA W BAZYLICE / The adoration en Basilica

Wczoraj była próba... a dziś znów "pożyczyłam" młodzież z parafii Schoenstatt (za pozwoleniem ks. Proboszcza) i prowadziliśmy adorację i zrobiliśmy oprawę Mszy św. Jeden Pan Bóg wie, ile mnie takie rzeczy kosztują. Tekst na godzinną adorację, modlitwa wiernych, teksty piosenek  - no i gram na gitarze, sprawy techniczne. Spotkało mnie też coś smutnego znowu od pewnej osoby...
Językowo jest ciągle trudno... Nie cierpię robić ich sama a czuję się sama odpowiedzialna... Ale jak się cieszę, że nigdy młodzi mnie nie zostawiają w potrzebie. Zawsze kilka osób przyjdzie - dziś byli ze mną Pri (Priscilla), Gabi (Gabriela), Mart (Martina), Gaston, Franciszek, Uri (Uriel).
Ale cieszę się, że byliśmy z Panem Jezusem przez ten czas.

Yesterday was an attempt ... and now once again I "borrowed" the youth of the parish Schoenstatt (by permission Father Jorge) and ran adoration and prepared the liturgy of the Misa. One God knows how much these things cost me. Text for the hour of adoration, prayers of the faithful, lyrics - and I play the guitar, and also technical matters. Touched me also something sad again from someone...
Linguistically it is still hard ... I don't like to do these things alone and feel the responsibility when I feel still like a stranger... But how I glad that never young people leave me in need. Always come at least a few people - today were with me Pri (Priscilla), Gabi (Gabriela), Mart (Martin), Gaston, Francis, Uri (Uriel).
But I'm glad that we were with Jesus during this time.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz